Thursday, January 13, 2011

ALONE AND LONELY :'(




Semakin ary,semakin stress.Ye lah,umo pown da meningkat.Byk tanggungjawab.
Kadang2 idup aku nie rase sunyi sangat :'(
Semua owang ade probs. Tp,kdg2 bila terlalu byk probs mcm rase kita sowang je yg tanggung.
Tp,alhamdulillah masih ade supporter.
Bila aku tgh duduk melayan perasaan sowang diri, mende yg kerap muncul dalam minda ngn perasaan aku :-
ARWAH MAK
MY BOYFIE
FAMILY
MASA DEPAN
DUIT
STUDY
KAWAN2

SEBAB MNDE TU SUME PENTING DALAM IDUP AKU.
Mcmane aku nk hadapinya.Kdg2 aku rase aku nie lemah sgt2. Tp,kdg2 smgt dtg balik.
Kdg2 aku rase, aku nie tabah ke nk hadapi sume nie :'(
Aku hnye mampu berdoa jela ngn tuhan.Semoga aku mendapat keampunan dari tuhan dan agar dikurangkan bebanan yang aku tanggung selama ini.Amin....

No comments:

Post a Comment