Wednesday, January 12, 2011

kenapa saya x aktif blog dan kenapa saya dah lama x bukak blog?

Firstly, aku cam bosan je maen menda jadah nie...So,aku aktif MYSPACE ngn FACEBOOK je ler.
Tp, aku da close MYSPACE.Just ade FB je, So papehal kt FB jelah.

2nd, life aku nie nk kata bz,xdelah sgt,ade mase2 tertentu je. so,What keep me bz bila melambak asaimen/kerja/n hal2 yg urgent Ckp sal kerja,aku wat part time..kerja aku.ader..yg mne rapat ngn aku tawla.aku kerja kdg2 dari pagi smpai mlm..or pg smpai pg esok..or smpai mlm.Tp, aku x suka owg prasangka buruk kt aku.mmg la perempuan x elok kerja smpai lewat2 mlm.tp,siyesly gaji aku halal.korang x phm lantak kowang la.bia aku jewp phm diri aku sndri.So,aku nk cite mcm xde mse la nk maen blog nieyh.

3rd, life aku simple but complicated. kalo kt tmpt study, ngn life study la. kalo kt umah cuti sem, besenye aku kuar lepak ngn my boyfie. aku juz rapat ngn my boyfie jewp. So,papehal ngn die jela. maklumla boyfie aku umah die xdelah jao bena.kt Ampunk, KL kdg2 je aku kuar ngn member. Tu pown jarang. x jumpe member n boyfie, aku duk umah jela. So,mase aku habis ngn keje,study ngn boyfie.

4th, aku suka tulis diary..ley katekn stp tahun aku ade diary. tp,sjak msuk u.ak da slow tulis diary..SO,SKANK AKU NK AKTIF MAEN BLOG SBGAI GNTI KPD DIARY AKU TP DIARY SCR PUBLIC.

yg ke 5..actually,AKU LUPA YG AKU NIE PRNAH ADE BLOG!!.ahahahhaahahhahahaahhah..siyes wei.yg watkn aku blog nie pown member aku.Time uw aku ngah wat keje...So,siyesly aku x taw n x ingt aku pnah wat blog. Yg wat aku teringat alek sbb ak dgr FB nk tutop,so rmai la dak FB naek status nk kembali balik pada TWITTER,MS,BLOGSPOT...tbe2 bwu aku teringt.ahahahhaahahhaha...sowie peace yawww ^_^

No comments:

Post a Comment